Oslovily mě džusíky a další tři produkty firmy Kyani https://hankasynkova.kyani.net

07.11.2013 20:57

Klientům jsem vždy doporučovala barevné bobulové ovoce. Donedávna jsem zastávala názor, že bobule si mohu natrhat - jenže kosové mi z našich dvou stromů letos nenechali ANI JEDNU černou jeřabinu. Mám jen pár sklenic z toho, co jsem dostala od známých.

Z červené jeřabiny mám 10 dkg. Borůvky u nás prakticky nebyly...

 

A pak jsem si vybavila situaci, kdy jeden manažer měl zájem o mou přednášku na téma výživa a zrak - mělo to být  pro jeho svěřence, také manažery.

 Optal se: A to byste nám přinesla nějaké preparáty, že? 

Namítla jsem: "Ne, to si přece můžete nasbírat borůvky aj., to vás přijde levněji."

URAZIL SE a z přednášky nebylo nic...

 

Shodou okolností během jednoho týdne ke mně přišly informace hned o několika úmrtích na kardiovaskulárních choroby - u mužů v mém věku!

 

 Možná by tu ještě mohli být, kdyby měli patřičné informace....

 

 A v této situaci jsem byla oslovena firmou Kyani  a pod vlivem výše zmíněných okolností jsem si pořídila licenci. 

 

I když preparáty Kyani se někomu mohou zdát drahé, nechci už rozhodovat za druhé, co si chtějí - mohou - nemohou dovolit.

Někdo by to rád dal, protože pro něj je to cenově přijatelné a když jde o zdraví, proč ne?

 

A tak dávám vědět o čtyřech produktech:

 

1. o džusíku z borůvek, malin, divoké aljašské borůvky a dalších léčivých bobulí,

 plném antioxidantů - SUNRISE (Výborně chutná. 1 sáček s tekutou šťávou = doporučená denní dávka PŘÍRODNÍCH antioxidantů.)

 

2. o kapkách z léčivého ovoce noni, které podporuje v těle vznik potřebné látky NO, která mj. pomáhá cévám, aby se udržely průchodné. NITRO FX

 

3. o  přípravku SUNSET z volně žijícího lososa + přírodní verze vitaminu E 

 

4. Nitro Xtréme - rozšířená verze kapek z noni, obohacená mj. o koenzym Q, který dodává buňkám energii. Je to zdravá varianta pro unavené, přepracované, sportující... Pro řidiče. Jakýsi „doping“, ale povolený a zdravý.

 

První tři firma Kyani doporučuje užívat společně jakožto "trojúhelník zdraví" -  pravidelně a aspoň jeden měsíc.

 

Ten čtvrtý produkt se může zařadit kdykoli je potřeba.

 

Lze to koupit také prostřednictvím mých stránek

 

https://hankasynkova.kyani.net

 

Uvítám, když usoudíte, že to někoho z Vašeho okolí osloví a dáte mu na mě kontakt.

Kromě toho, že uděláte něco pro své zdraví, budete také potenciálními podporovateli mých dalších knížek :-)

 

Zpět