Kurzy jaro 2015

14.02.2014 22:39
Nebuďme kyselí, buďme zdraví, štíhlí, veselí
26. 03. -29. 03. 2015
Mgr. Hanka Synková
(poradkyně zdravého životního stylu, autorka knih Nebuďme kyselí, buďme zdraví a Byla jsem tlustá, jsem jaká jsem, www.atelierzdraviakrasy.webnode.cz)
Františka Janečková (léčitelka, koučka, arteterapeutka, která vám pomůže dostat se k PŘÍČINĚ vaší nadváhy www.sites.google.com/site/terapiefrantiskazjaneckova)
vám nenásilně pomohou
od přebytečných kil.
Kurz vás očistí, nabije energií, vědomostmi. Naučíte se lehké cvičení, relaxovat, doplňovat energii pomocí moxy, automasáž k vyrovnání energie, cviky na zvládnutí stresových situací a třeba si i něco namalujete.
Ubytování v jedno a dvoulůžkových pokojích v rodinném penzionu u Anny v Solenicích pod Orlickou přehradou . www.ubytovanisolenice.cz
Cena čtyřdenního kurzu včetně ubytování a zdravé stravy je 5900,-
 Lektorky: Mgr. Hanka Synková: Byla jsem tlustá - a napsala jsem o tom knížku. Jsem, jaká jsem. I vy budete, jaké a jací chcete být. Nebuďme kyselí, buďme zdraví. To je titulek další mé knížky i výzva pro nás všechny. Jak nám překyselení škodí, jak souvisí s tloušťkou, jak se odkyselit? To vše se dozvíte se na kurzu. Poradím, budete-li chtít naslouchat, ochutnávat a taky se trochu hýbat. Dokážete leccos - když si dovolíte být sami sebou, a taky trochu dětmi, které jsou schovány v nás.
Františka Janečková: Věnuji se coachingu, léčitelství a malování mnoho let. Většinu svého života ( 35let) jsem působila ve Francii a nyní mám svou klientelu i v Čechách. Žiji naplno a raduji se právě teď v tomto okamžiku. A když sklouznu do negativní emoce, jsem si toho okamžitě vědoma. Vždyť je to nepříjemné! Rychle se znovu naladím na RADOST.
Celý týden Vás budu doprovázet, abych vás podpořila, vedla a pomohla vám v transformaci vnitřních programů, které aktivují nadváhu. Najdeme příčinu problému a pak je vyhráno, přeprogramujeme staré vzorce a nahradíme novými. Zvolíte si nové životní postoje a budete žít s lehkostí. Během semináře bude mít každý účastník krátkou individuální konzultaci. Nechte se překvapit!

 

Zpět